Vad fan händer med statistiken?!

Uh, orkar inteförklara varför jag inte bloggat. DEt blir bara långtråkigt för er att läsa. Menmen, vad faaaan händer med statistiken? Den går upp och ner och just nu går den neeeeråt. Sisterzforliife gillar inte att statistiken sjunker faktiskt. Så ge oss något/någon att blogga för så ska vi fan i mig göra minst 2 inlägg per dag, från mig 2 o från nor 2 MINST. Men nehe, ni bara sitter o surfar runt på Kissa's blogg och Dissa's . Asså vi finns oxå om ni inte märkt de ;o. Eller okej Dessies blogg kan ni vell kolla på iof jag känner att hon mognat faktiskt. Men Kissa's blogg? Vad tänker ni med? Och idag är det ju inte besöka Kissa's blogg dagen?! Helvete, nej nu tänker jag inte blogga nå mer. statistiken måste höjas! Och imorgon blir det frågestund oxå, så fråga jävligt mycket. Puss! / Ajda som hatar när statistiken går neråt. Bajs på de :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0