Trött.

Kom precis hem. Holly Molly , ( Haha? ) asså shit vilken dag! Slutade skolan 14:05 och efter det gick jag till piano, efter det skulle jag ha hemspråk fast de va 15 min kvar typ så jag gick till fritidsgården en stund. Sen väntade jag, sen ( OH ) fick jag reda på att vår lärare va sjuk. Jahaja ingen hade sagt nått till mig? Aja, efter det gick jag o Farah ut och lade in papper i andrar brevlåda ang. öppet hus i fritidsgården på fredag ( Klockan halv 4 ungefär gick vi o gjorde de, alltså jag hann inte gå hem.. ) . Så kom jag hem kvart i fem, då var jag helt slut och ville vila. Men nejnej, jag åt snabbt mat o va tvungen att ta lillebror till gitarr. Gissa om jag DOG?! Shit, känner mig slut och jag kan inte ens skriva ordentligt. Måste plugga oxå för har prov imorgon , ASSÅ ? Ska lägga mig tidigt idag. Men vi ses! Kram / Ajda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0