ta dig, snälla. Grow up!

Förlåt för att jag kommer svära mycket i det här inlägget. Men jävlar den har tjejen har fan seriösa problem?! Vad fan har du att göra i bloggvärlden? Shit. Du har typ 10 besökare o skriver att du e så jävla känd? Asså får FLIPP. Snälla? Vem fan e du "Pissie"? Asså ? Shiiiiiiiiit, sluta snacka skit och blogga om något vettigt. Snälla, jag må vara mindre än dig men allvarligt, tillochmed jag är mognare än dig? Du har ingen Limo gumman, okej ? Sluta klaga på Kissie o sluta kopiera Paow's text. Asså folk som du borde fan skämmas? Asså shit. Driiiver du ? SLUTA LEKA KÄÄÄÄÄND!! Shit, besök en psykolog. Asså allvarligt, vem i helvete e du ? Allvarligt ? Pissie ? Du kommer från ingenstans med dina jävla 10 besökare o leker att du är känd och att du har en manager, en fotograf och en rosa limo? Alla, observera ROSA. Snälla, väx upp.


Asså, förlåt, ber verkligen om ursäkt för att svärord och sånt. Men jag var tvungen att skriva ut mig, snälla förstå mig! Nu ska jag plugga. Hejdå Söta läsare ! <33 // Ajda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0