Oops..

Ohno. Glömde helt bort tiden! Helvete, vadfan är det med mig jag orkar ju inget?! Jag satt o åt godis o kolla på tv? Föst på Simpsons sen på Top model, o sen så spelade jag nintendo. Ohmy, jag är sämst.. Svenskan, matten och engelskan är ju okej eftersom jag inte har nån av de lektionerna imorgon. Meeeen, jag har So och den har jag inte gjort, bajs på mig faktiskt. Ajda, nu får du skärpa dig! Minst en timme per dag ska jag spendera på läxorna. Whitch never gonna HAAAAAPPPPPEENDD !! Uh, får ta o skärpa mig nu faktiskt. Nej, nu orkar jag inte mer, oh, hejdå. Godnatt & Sovgott alla läsare som sjunker :(( . / / Ajda


Bildbrist, imorgon i skolan tar jag några ute bilder så ni har något att tycka om, för jag vet att ingen gillar att läsa en massa långa texter som inte har någon mening..




Han är bara en jävligt snygg 16åring som gör vad han älskar och är bäst på :')
God bless Justin. Love Ya.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0