:O

Dåligt av mig, jag vet, jag vet. Men shit, statistiken har höööjts :) De får mig att vilja skrika rakt ut. Så glad man blir! Verkligen. Nu ska jag faktiskt blogga och blogga, och inget inlägg ska vara bildlöst. Jag har bildbrist just nu men det finns säkert en bild som samlar damm i hörnet någonstans.

Idag har jag bara varit hemma, jag tänkte gå till Ica vid 5 och jag klädde på mig o slängde på mig mascara lite snabbt, men sen orkade jag inte gå. Hahaha? Jag tänkte köpa en tidning eftersom man får en Justin Bieber affisch. Men jag kan ju köpa den imogon, den går ju ingenstans. Eller iof, de kan ju ta slut.. Menmen, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting. Vi ses lite senare! Puss / Ajda.




Jag som Gör Peace täcknet, i början.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-23 @ 21:33:53
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0