Nytt nytt!

Hejhej, jag var på teatern idag, och efter det giick jag hem. Asså HAHAAHAH , vår teater äger. Fett sköna jag o Amani omg de som kollar på vår teater kommer decka av garv! Hahahahhaha, aja , mamma va i stan typ o köpte lite saker t miiig  hon givk ttyp 9 o kom hem nyss! Hon va bara där för att lämna tillbaka en sak fast hon köpte lite småsaker till mig. Hihi, snäll mamma man har. Dock var det bara småsaker, nån dag bär foten blir bättre o jag kan ta på mig skor, vill säga om ungefär 3 veckor ( oh.. ) då ska jag köpa hem lite mysiga kläder till hösten! Är säker på att jag får med mig hem en lila tröja eftersom det är höstensfärg :) Aja, bilder på vad mamma köpte.


       
Bruna bikini med mönster,                                          Hand cream från Hm. Luktar jätte gott!
30 kr båda delarna. Rea, Rea!!                                    Den kostar 39:50.
Men visst var de galet snygga? :)


 

Parfym 90 kr , de var rea. I kicks.                        Min outfit, hade tagit kort på hela but its gone!                       
Dove deo 39 kronor vet ej vart i från,                   Och jag orkar inte ta ett nytt o ladda upp.                    
 skulle fråga mamma men hon är i tvättstugan.      Men, halsduk från Paris, skinn jacka vet ej. Uggs din sko.    
Väldigt fina , hahah . hahhhhhffffffff                       Tröja från cubus, leggins från gina.                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0