mårbajsdåligtidag

Hej! Bloggen är fortfarande nere på 0, eller nej nu ljuger jag den är på 1. HAHAHAH, sämta statistiken men vi har inte "spridit" (ttyp om man säger/stavar så ? ) bloggen än.

Idag är jag sjuk ttyp, mår inte så bra. Har varit dålig ttyp varje dag, men jag gick till skolan. Fast jag skippade de idag eftersom att vi ska ha orgentering o då är vi ute mycket och sånt, så jag skippade de. Dessutom är de kallt idag :o Brr.. men jag är själv hemma och tråkar, så ska kolla på film nu. Puss / Ajda.



Har laddat ner gryyymt många filmer men jag har sett ALLA nästan. Såå, jag ska ladda ner fler nångång fast jag har sett alla filmer ttyp, hihi. Men det fick bli denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0