JustinBieberÄger

Shaaaaaaaaa! Är skit trött , deckar.. Menmen, jag slutade skolan 15:20, kom hem gick o handla och sen efter de inlägget jag gjorde som jag hade bråttom på, kollade inte på film, eller jp i typ 10 min :pp , gick t stan för att köpa present t Farah som fyller år imorgon o jag ska t hennes Fest. Asså har inget skit att ta på mig . Menmen de ordnar sig. Asså vet inte vad som har hönt med MIIIIIG jag är trött varje dag !? Allvarligt, känner mig nere o kan typ inte skriva o sånt. Asså shit, ska sova tidigt idag, ska se om de hjälper. Ska typ sova nu, snart. Men bloggar ett till inlägg när jag ska sova eller tidigare, pusspårumpan! / Ajda.




Bild jag tog från flyget, genom fönstret. Erkänn de ser fett coolt ut?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0