Hejsanhoppsan!

Haha, hade ingen bättre rubrik menmen. Pappa kom hem från jobbet för ungefär 30 min sen. Han kom hem med en ursnygg bärbar dator till min storebror som fyllde år idag! Shitvadläcker! Asså verkligen ni fattar inte hur snygg den va, den är silver med typ ett mönster i mitten. Skit snygg! Aja, slutsnackatomdatorn. Vi ska fira han lite senare bara familjen. Sen på Lördag tror jag de var, ska han ut o festa med sina vänner. Aja, hatar denna Torsdag eftersom pappa ska resa bort, imorgon lixom. Kommer sakna han sjukt myke ävern om han bara är borta i 3-4 dagar. Aja, ska ttyp göra ingenting! har Franska läxa men jag va inte i skolan idag, och så dum som jag är så är min bok i skolan. TYPISKT! Vad ska jag göra? Aja, får vell hitta på något ttyp! Men nu ska jag typ spela Xbox med min lillebror! Kram / Ajda.





Härlig bild som togs för ungefär en vecka sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0