Hej, förlåt.

Hej! Förlåt att jag inte blogagt tidigare. Sorryy! Menmen, idag gjorde jag inte så mycke, satt vid datan o åt o sånt. Ska snart göra min So läxa. Franska läxan är i skåpet. oops.. Aja ;s. Tog bilder idag. Skit fina höstbilder men de går inte o ladda upp de vet ej vrf, men jag hittade bilder här på datan från min o minfamiljs olika resor. De va ju bra. Så nu kommer iallafall alla mina inlägg innehålla minst en bild. Wiie. Aja, nu ska jag hålla på med Datan tills klockan 7 typ, sen ska jag vara så duktig och faktiskt plugga. Jag kommer slänga upp iallafall minst ett inlägg till, lovar. Men om jag verkligen inte kan så får ni förlåta mig! Och OOOOOOOOOOOOOOOOH, idag loggade jag in på min gamla blogg och gissa vad?! Wiie, hade över 500 besökare?! Ohmygbieber, underbart. Synd att jag inte bloggar där längre. Så ni ska ju besäka DEN HÄR bloggen?! Aja hejdå. / Ajda.




Liseberg, jag syns inte p¨å bilden eftersom jag satt inte på sidan ttyp ?
Men min bror o min kusin syns! Min bror hat vit tröja för er som inte vet vilken typ,
korg ( HAHAHAH ?? ) vi sitter i :pp .

Kysspåbaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0