Godmorgon!

Godmorgon alla söta läsare. Sovit gott?
 Själv har jag det, är inte det minsta trött idag, det hjälpte! Fast jag sov halv 12..
Menmen. Snart ska jag börja fixa mig till Farah's fest som börjar 3.
Men asså ska locka mitt hår o sånt det kommer ju ta tid.
 Sen kommer jag stå en timma framför min garderob och säga till mig själv
 "måste köpa fler kläder" om och om igen. Så, så kommer min dag ungefär se ut!
Vi får se om jag löser mitt stora klädproblem.
Tror inte att det kommer att gå att lösa.
Men, då går jag vell naken, spritt språngandes, naken!
Jaja, ska börja med att stå en timma framför min garderob,
Så vi ses om ungefär en timma,
tills dess, ha en underbar Lördag!
Puss på er sötnosar. / Ajda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0