Godmorgon Kakdegar.

Haha, rubriken.. Aja, vaknade runt halv 12 av att pappa skrek att frukosten är klar -.-' Haha var jätte trött men nu är jag jätte pigg & glad. Idag ska jag göra läxor, har fått hem aas mycket. Ni anar inte ;s. Eftersom jag va inte i skolan på en helvecka. Asså, Engelska ska man översätta två hela sidor med text i skrivboken. Matte, ska jobba typ 10 sidor. So, ska göra nån jävla kartgjej, o jag som suger på kartor. Sen ska jag läsa den där boken Alex dogboy. Sen ska jag typ skriva om några händelser som typ hände i boken, sen ska jag rita typ nåt som vart med i boken. O sen vare typ en sak till kommer ej ihååg. Kommer ta flera timmar så jag kommer börja nu. Men vi ses senare! Kram, ta hand om er mina kakdegar. / Ajda


BILDBRIIIST.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0