Godmorgon..

OjOj, dethär händer inte! Vi tappar besökare! För nån dag sen hade vi en ganska bra statestik. Det är inte många som vet denhär bloggen eftersom vi har inte hunnit med att "sprida" den. Nej, nu mina kära damer o herrar, flickor o pojkar, BESÖK BESÖK! Asså fattar inte vad Nor har gjort med kommentarsfältet, man kan inte kommentera? NOR DU MÅSTE FIXA?!



Så, jag är hemma idag som ni ser. Jag har gjort en liten operation, för nageltrången. Och jag stannar hemma några dagar. Jag tänker gå till Teater på Tordag. Aldrig att jag tänker missa det! Vi jobbar på en teater o vi ska visa upp den så jag måste hänga med i svängarna. Fast dock går jag inte i skolan den dagen, ska bara gå till teatern. Ida har vi dans o de ska vi visa upp oxå och jag kan inte de perfekt, men idag kunde jag verkligen inte gå, min tå kills me, allvarligt den dunkar o de känns som om den ska explodera! De tar en månad tills den läker klart. Fast jag får se hur jag ska kunna gå till skolan.. Eftersom jag inte kan ha skor på mig så bir det ju betydligt svårare. Är skit rädd att nån ska trampa på den, för gottsundaskolan är rena djungeln! Jaja, jag vet att ingen typ kommer läsa hela texten för att läsa bloggtexter är skit tråkigt, jag vet! Så vi ses lite senare, kysspårumpan! Ha en bra skoldag alla. Önskar jag vore i skolan.. Vi har inga lektioner i klassen bara en, och tisdagar är så roliga och korta.. Menmen. Kram! / Ajda 





hahah, i lokalen på Farahs fest. Tog på mig allas saker typ.
Gomanes stövlar, Saras Byxor,
Yasses sjal, Jennis vita jacka,
Saras svarta jacka,
sen hade jag en blå skinjacka som inte syns som är Yasses,
Och så min väska runt halsen.
Jag kan säga er en sak. F*n vad varmt de var! Damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0