Ajda

Namn: Ajda Alsadi
Längd: 1.52
Skostorlek: 36-37

Hårfärg: ljusbrunt
Är du kär i någon: Inte för tillfället
Önskar du att du bodde någon annanstans: USA.
Tänker du på att ta självmord: Neeej.
Dricker du alkohol: Ne
Röker du
: Nopp
Vilket shampoo använder du
Olika.  
Vilken parfym använder du
: Blandade.
Vad är du rädd för
: Höjder.
Gillar du att diska: Hhahha nej verkligen inte!
Gillar du Berg-och-Dalbana
: Jag älskar det!





Film du hyrde: Bandslam
Film du köpte: kommer inte ihåg..
Låten du lyssnade på: Eminem ft Lil wayne - No love

Personen du ringde: Sara K
Personen du tänkte på: ...


Personen du fick mail av
: Har inte kollat mailen på ett tag..
Personen du fick brev av: Har ingen brevvän , thaha .
Personen du fick sms av: Nor H
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela, kommer inte ihåg..





Vad har du gjort idag: Skolan, handlat, stan.
Var det kul: inte skolan
Hur tidigt stiger du upp: Vid 8 ungefär.
Gillar du att slåss: aa med lillebror , HAHHAHA .
Vad ska du göra idag: Sova
Är du seriös: med ??
Vad är du allergisk mot: inget.





Var har du ont: Ingenstans ttyp.
Var är du jut nu: Är framför datorn
Sms:ar du just nu: Nej.
Har du ätit nyligen:  aa, chiips !





Gånger du varit kär: kär på riktigt? ingen gång.
Gånger ditt hjärta brustit: Vet ej, typ en gång.
Hjärtan brustit på grund av dig: Hoppas inte det.
Ärr du har på kroppen: Handleden, asså ovanför ( nej jag har inte skärt mig? ), och på min tå , thahah..






// Ajda Alsadi Bieber


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0