31 oktober 2010

Tjena bloggen! :)

Idag är det söndag, vilket betyder sista dagen i veckan. Jag har inte gjort något speciellt, chattat med kompisar, kollat lite på teve, ätit osv. Just nu chattar jag med Ajda, vi snackar faktiskt om allt möjligt haha ;)

Det ska bli jätte kul på tisdag när jag, Ajda, Gomane, Sara, Amani och kanske några fler ska på bio och kolla på The Last Airbender 3D. Gaah kan knappt bärga mig tills dess :D

Btw, tack för alla frågor som vi har fått in hitills! Och så har statistiken höjts, tack alla som har besökt vår blogg och ställt frågor. Frågestunden avslutas imorgon, så lite tid har ni på er i alla fall. Ännu en gång, tack =) ♥

Nu ska jag fortsätta med det jag gör, ha det bra så synd vi senare ;) ♥


Ajda, jag och Sara med Vendela Palmgren i vintras.





Kommentarer
Postat av: Gomane

Sötta ni är haha nors ögom är stora på bilden haha men enndå en fin bild och det fatas någon oh juste jag haha

2010-11-02 @ 10:40:07
URL: http://friendpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0