29 oktober 2010

Tjena bloggen! :D

Hur har er fredag varit? Själv har det varit kämpigt för mig, eller nja, i alla fall under sista lektionen på idrotten. Vi tränade styrketräning och fan vad vi jobbade hårt! Ingen förstår hur hårt vi jobbade, och det brändes i hela kroppen och vi svettades så himla mycket! Under ett tag kunde jag knappt andas och pulsen i min hals slog jättehårt! Men det var endå kul, tills vi skulle arbeta två och två och Sara skulle typ lyfta upp mina fötter medan vi gjorde situps på en bänk, för då tappade hon mig och jag föll pladask på golvet! Så nu har jag jätteont och kan knappt gå eller röra mig, aj aj... :'( 

Äntligen höstlov, 10 dagars lov (om man räknar med den här veckans helg) och gud vad skönt det ska bli! :D

Nu ska jag ta och logga in på Facebook och chatta med mina kompisar, ha det så bra så syns vi senare! ;)

Vad ska ni göra på höstlovet? :)


Jag och Ajda för ungefär ett år sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0