28 oktober 2010

Hej bloggen :)

Jag vet att jag inte bloggade igår, men om jag ska vara ärlig så orkade jag inte och så var datorn upptagen i 3 långa timmar! Dessutom så var jag väldigt trött igår och lät Ajda ta hand om bloggandet för oss båda (Tack sötnos ♥). Idag har jag inte gjort något speciellt, varit i skolan som vanligt och snart ska jag göra mina läxor. Chattar även med mina kompisar och jag ska också duscha alldeles snart.

PS. Ajda kan inte blogga idag för att hon måste plugga till 3 prov som hon har imorgon, men hon lovar att ni får ett extra inlägg imorgon.

Ha det bra så syns vi senare! ;) ♥



Bästa videon någonsin, no matter what! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0