25 oktober 2010

Hej bloggen, hur är det med er?

Själv så har jag huvudvärk pga. sömnbrist, jag kunde inte ens öppna mina ögon idag på morgonen! Måste ta och lägga mig lite tidigare... Aja, idag är det ju måndag (hatar måndagar!!) och vi har inte gjort något speciellt idag. Seriöst, jag har inte orkat blogga idag men jag gjorde det endå för jag ville ju inte svikare er bloggläsare ;)

Idag var det två månader sedan jag träffade min käraste idol Darin, oj vad tiden går fort alltså! :o Det kändes som om det var igår då jag stod där hos publiken och väntade ivrigt på att han skulle komma, hur glad och varm i hjärtat jag kände mig när jag fick flera kramar av honom! Det var verkligen den bästa dagen i mitt liv, den dagen är oförglömlig och något jag kommer minnas i hela mitt liv. Jag älskar dig Darin, så mycket mer än någon någonsin kommer ana! ♥


Den 25 augusti 2010 ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0