23 oktober 2010

Hej bloggen, jag har inte bloggat tidigare idag eftersom att jag inte har haft tid. Jag har skrivit en uppgift och det blev en massa text, sedan har jag dragit till centrum med Jennifer och köpt en Frida tidning (De hade en intervju med Darin och man fick två affischer på honom <3) och sedan har jag läst tidningen och satt upp affischerna. Har sjuukt många affischer på Darin i mitt rum, det är inte klokt hur många jag har (jag fick kämpa med att sätta upp de två bilderna, det fanns inte plats haha) jag är helt besatt av honom! Och Ajda är helt besatt av Justin Bieber :P :)

Det känns verkligen som klockan tio-elva och inte som klockan åtta, det är så himla mörkt! På sommaren var det ljust till klockan elva och nu blir det mörkt runt halv sju tiden. När man går till skolan är det mörkt, och det blir ljust kanske runt halv tio tiden. Och så blir det också svårare än vanligt att vakna på morgonen eftersom att det fortfarande är mörkt. Det känns ganska deppigt faktiskt, men jag antar att man får börja vänja sig.


Min skitsnygga poster, love you Darin ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0