18 oktober 2010 - Inga inlägg?

Oj vad sega vi har varit på att blogga! :o Haha, alltid ska vi påminna oss själva att blogga men sedan så gör man inte det lika ofta x) Men det finns inte så mycket att skriva om, idag har jag varit i skolan, har gjort min franska läxa, har chattat med mina kompisar, ätit, kollat på teve och duschade alldeles nyss. Det var min dag det, så inget nytt har hänt.

Imorgon ska jag och Gomane börja Dans och teater som profil, förut gick vi på IT/Media men det var så himla tråkigt så vi bytte till dans och teater! :D Ajda och andra går där och de säger att det är jätteroligt och att de skrattar och har kul hela tiden. På IT/Media börjar de klockan 08:15 på tisdagar och på torsdagar börjar de 08.40, men på Dans och teater börjar man klockan 08.40 på tisdagar och 08:30 på torsdagar, fett nice ju! :)

Nu ska jag torka och platta håret och sedan efter ska jag nog sova, är jättetrött och jag kunde knappt vakna upp imorse eftersom att jag inte kunde sova så bra. 

Blir nog inget mer inlägg från mig idag, godnatt och sov sött så ses vi imorgon!



Obeskrivligt sööta och bästa Darin ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0