14 oktober 2010

Tja tja bloggen (haha okej, fjortishälsning xd), allt bra med alla bloggläsare där ute? :D Idag började jag klockan 08.40 och slutade 14.00, yeey kort dag :) Vi hade bara 4 lektioner idag, och vi hade slöjd på slutet. Jag går på träslöjd, vilket är jättetråkigt och jag har gått i träslöjd 2 terminer i rad, för i femman så gick jag i träslöjd sista terminen och den här terminen. Jag längtar tills jag får börja syslöjd, det är mycket roligare än träslöjd och de i syslöjd fick göra sina egna pennskrin, de är jättesnygga! :) Men shit vad mycket vi skrattade idag på slöjden, hahaha omg Sara är fett rolig! xD

Imorgon har vi engelska prov, så jag måste öva idag (även om jag kan det vi måste kunna så vill jag bli ännu bättre) och så måste jag göra min svenska läxa tills imorgon. Och apropå imorgon, vi slutar 15.40 och idrott är vår sista lektion, så det tar ju tid för oss att byta om och gå till skolan för att hämta våra väskor sedan promenera hem igen. Men idrott är kul, jag älskar känslan när man känner att man har tränat bra och känner sig andfådd! :D
Nu ska jag byta om och äta, vi hörs senare ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0