13 oktober 2010

Hejsan alla glada och söta bloggläsare :) Herregud vad trött jag är efter origenteringen! Eller nja, var trött, nu är jag utvilad och inte lika trött i bena längre. Vi gick i över två långa timmar NON STOP! Jag, Gomane och Sara var tillsammans, vi skulle hitta åtta stämplar men vi hittade bara sju, men det var endå bra iaf :D Och innan origenteringen så gick vi i en låång runda och hade tipspromenad i olika grupper, och sen efter det så fick vi äta. Men kul var det faktiskt, och dessutom så fick vi ju röra på oss väldigt mycket, haha ;)

Ska ta och göra mina matte och franska läxor, sen efter ska jag hoppa in i duschen, hörs senare! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0