så länge jag hör dig andas, så vet jag att jag mår bra

Så dåligt av mig att inte blogga på 2 hela dagar. Men jag har inte haft ork, och dessutom är det inte så kul att blogga när de inte finns några som läser bloggen. Men nu är jag tillbaka! Idag har jag tråkat och inte gjort något speciellt. Imorgon drar jag kanske ut, orkar inte vara hemma. Sen på Fredag blir det Halloween fest med Sara och Amani, sen där träffar man andra söta pers! Men nu ska jag fortsätta ha tråkigt och lyssna på musik, tills dess ha en fortsatt bra Onsdag! Puss // Ajda.

Som ni kanske ser har vi 2 nya kategorier, Nor gjorde de. Så ja, vi kör på det. Så om vi missat att skriva namnet, kolla bara på kategorierna :) ! Ha de bra.



Min sötnos :') ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0