Ni får veta lite mer om mig.

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseende? Fina ögon och ett fint leende, jag gillar killar som får mig att skratta :)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nää
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mamma och Lillebror xD
4. Hur lång är du?
 1.52
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
 kommer inte ihåg
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: RING SARA OCH SÄG TILL HENNE ATT RINGA MIG ! SKIT VIKTIGT FÖR ATT JAG KAN INTE HENNES HEMNUMMER !!

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
 gifta
9. När såg du senast din mamma?
 3 timmar sedan
10. Icke godkänt i något ämne?
 Vi har ej sånt vid tillfället, jag går i 6:an 
11. Mvg i något?
 -
12. När vaknade du idag?
 Halv 10.
13. Vilken är din favoritplats?
 Hmm.. Vet inte :s 
14. Vilken plats föredrar du minst?
 Vet inte ..
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
 jadu , de vet jag inte än. 
16. Hur stor är din säng? Inte så stor, som en vanlig säng?

17. Vad sover du i?
 Pyjamas ??
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2

19. Var har du bott/bor? Uppsala. Bara troja.
20. Tycker du om kinamat? hatar sushi iallafall.
21. Tycker du om kaffe? Har inte smakat kaffe, men choklad latte? mums..

22. Vad dricker du helst till frukost?
 Oboy
23. Kan du spela poker? nää
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
 aah
25. Vill du ha barn?
 ja de vill jag nog.
26. Kan du några andra språk än svenska? aah

27. Har du någonsin åkt ambulans?
 aah
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet!
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder eller resor!
30. Är du cool? klart
31. Kan du rulla med tungan?
 Ehm, venneh ??
32. Vem är den roligaste människan du känner?
 Sara K, AHAHAH , hennes grimarser !!
33. Vad har du för ringsignal?
 Justin Bieber - Stuck in the moment.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? aah

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mina naglar

36. Kan du byta olja på bilen? Det tvivlar jag på, hahah.

37. Vilken var den senaste boken du läste?
 Ett steg för långt.
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? Nää..?

40. När var du i kyrkan senast? julavslutningen?
41. Hur många hål har du? 3.

42. Har du någon piercing? öronen
43. Har du någon tatuering?
 nej
44. Gillar du någon just nu? aah

45. Har du provat droger?
 ne fyfan.
46. Röka eller snusa?
  Ingen av dom?
47. Har du pojkvän/flickvän? ne

. Vad är ditt mobil nummer?
 lägger inte ut det här
49. Vad ska du göra ikväll?
 Data?
50. Har du några syskon?
 Ah
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? 0.04




Så nu fick ni veta lite mer om Ajda Alsadi Bieber!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0