Every story starts with a Once apon a time. but in my story, i'm the main character.

Godmorgon! Jag vaknade vid halv 11, sen dess har jag kollat på Simpson The Movie, har redan sett den en gång men jag hade ingen annan film att titta på! Idag ska jag nog bara vara hemma, eller så går jag ut med Sara. Jag har inte så mycket att berätta, så vi ses vell lite senare :) Tills dess ha en fortsatt bra morgon!

Och mina frågestundfrågor blev knas, allt gick bort så jag skrev bara några frågor! Orkade inte göra om allt eftersom jag spenderade exakt 1 timme och 16 minuter på att skriva svaren, sen så när jag tryckte på publicera knappen försvann allt! Blev faktiskt ganska sur där, haha. Men jag tror jag ska ta o ringa Sara sen kanske vi hittar på något! Pusshej / Ajda.



Det ända ruttna bäret som fanns kvar på trädet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0