Ajda svarar på frågestunden

Har du varit kär någon gång och i hur många?

Svar; Asså Kär och kär, när man va liten så va man ju kär i rätt många. För varje kille man såg och om man tyckte att han var snygg, så sprang man till sina kompisar o sprattlade och skrek "Jag är kär, jag är kär!" gång på gång. Och haha, varje dag så blev man "kär" i en ny. Hahah, typiskt mig när jag va liten! Men verkligen kär, alltså, kär på riktigt har jag nog bara varit en gång :)

gillar du ditt hår?

Svar; Jag gillar inte mitt hår så mycket, men det är vell helt okej. Fast uuh , jag hatar, verkligen hatar min lugg! Asså min snelugg!

Ajda vilken musik gillar du lyssna på ?

Svar; Alla Justin Biebers låtar (a'. Haha, men jag gillar att lyssna på nästan alla låtar utan rock låtar :)! Eller rock som Tokio Hotel är ju lixom helt okej. Men lixom hård rock, som gör så man får ont i huvudet av och som får hela huset att skaka, hatar jag.

ajda äru kär nu?

Svar; Ja, nu kommer detdär ordet kär upp igen, just nu vet jag inte om jag är kär, KÄR. Men jag tror det, men jag är helt säker på at jag gillar någon :)

brukar ni få många kommentarer?

Svar; I början så hände det något konstigt med kommentarsfältet, så de gick inte att kommentera i 2-3 veckor. Men sedan så fixade Nor det! Så, sen dess har vi vell haft sådär. Eller, seriöst, vi brukar inte få så många kommentarer, lite då och då kan det dyka upp några!

Är du tsm med någon just nu?

Svar; Nej de är jag inte.



Tycker du att 6a är en bra klass?

Svar; Helt okej klass antar jag. Känner typ inga, alla mina vänner kom in i 6c, 6b och 6d, vilket är väldigt trist, men jag brukar vara med de på rasterna då o då om vi har samma rast tider! Sen så brukar vi ju träffas efter skolan och på helger.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0