3 november 2010

Godmorgon bloggen! :)

Har ni sovit gott? Själv tog det 3 långa timmar för mig igår natt innan jag somnade. Jag kunde verkligen inte sova, trots att jag var jättetrött! Men så småningom så somnade jag, och sov som en stock. Vaknade runt elva och kollade lite på tv och sedan åt jag frukost runt halv tolv. Idag ska jag slappa och lata mig, haha. Jag älskar att vara lat och inte göra någonting, det är så otroligt skönt! :D

Igår var ju vi i bio, och oj vad kul vi hade! :) Vi skrattade, pratade och kollade på filmen såklart. Dock var den inte så himla bra och 3D kvalitén var urusel. Det var samma sak som när man kollade på vanlig film och det var inga 3D effekter (förutom texten då). Man förstod inte mycket från filmen eftersom att allt gick för fort, man lärde inte känna karaktärerna och som sagt, det kändes att kolla som vanlig film men med glasögon på. Men dock var reklamen superduper bra 3D, det kändes som om allt var framför en och Sara började klappa med händerna i luften för att fånga sakerna, haha. När filmen var slut så tappade jag bort mina glasögon i biosalen, buhu :( Men endå så hade vi jättekul, för att vi var tillsammans såklart ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0